SİİRT DEVLET HASTANESİ

Siirt İl Sağlık Müdürlüğü
SİİRT DEVLET HASTANESİ

Facebook Twitter Google Plus Linkedin

Destek ve Kalite Hizmet Müdürlüğü

Güncelleme Tarihi: 12/03/2018


Müdür Yrd Abdulkadir Akay
abdulkadir-akay.jpg

 

 

Destek ve Kalite Hizmetleri Müdürü Görevleri
MADDE 17 cı) Destek ve kalite hizmetleri; temelolarak sağlık tesislerinde sağlık
hizmeti sunan personelin hizmetlerini kolaylaştırmak amacıyla sunulan, genel evrak, arşiv, atık
hizmetleri, temizlik, mutfak, güvenlik ve afet planlaması, teknik destek ve sağlık tesisinin
türüne uygun olarak yürütülen hizmetlerin bütünüdür.
(2) Destek ve kalite hizmetleri müdürü başhekime karşı sorumlu olup görev, yetki ve
sorumlulukları şunlardır:
a) Refakat hizmeti, temizlik, yemek, hasta bakımı, karşılama ve yönlendirme hizmeti gibi
hasta ve hasta yakını memnuniyetini artırmak amaçlı sağlık otelciliği hizmetlerinin
yürütülmesini sağlamak.
b) Sağlık tesisinde taşınır, bakım ve onarım, ulaşım, kütüphane, tıbbi fotoğrafhane,
iletişim, kuafdrlük, bahçe ve çevre düzenlemesi, terzihane, morg ve otopark gibi hizmetlerin
yürütülmesini sağlamak.
c) Arşiv hizmetlerini planlamak, uygulamak ve denetlemek.
ç) Deprem ve yangın gibi doğal afetlere karşı acil yardım ve güvenlik hizmetleri
kapsamında sağlık tesisinde gerekli her türlü emniyet tedbirlerini alıp, deprem ve yangın
tatbikatlarının yapılması çalışmalarını yürütmek.
d) Görevalanı ile ilgili kaynakların verimli kullanılmasına yönelik çalışmalar yürütmek.
e) Başhekim tarafından verilen diğer görevleri yapmak.
(3) Bu görevler, destek ve kalite hizmetleri müdürünün bulunmadığı tesislerde, idari ve
mali hizmetler müdürü tarafından yürütülür.