Destek ve Kalite Hizmet Müdürlüğü
30 Temmuz 2025


Destek ve Kalite Hizmetleri Müdürü

Şener TANIK

1


 Özgeçmiş:      Doğum Yeri ve Tarihi:
                           Siirt / 1974

                  Eğitim ve Sertifikalar:
                          Anadolu Üniversitesi Sağlık Programları Sağlık Memurluğu Önlisans (2003)
                          Anadolu Üniversitesi Sosyal ve Davranış Bilimleri Önlisans (2010)
                          Atatürk Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Lisans (2015)
                          MEB Halk Eğitim Merkezi 70 Saatlik Bilgisayar Temel Kurs Belgesi (1997)
                          Sağlık Bakanlığı Temel Sağlık İstatistikleri Modülü Projesi Eğitim Sertifikası (1997)
                          Kan ve Kan Ürünleri Transfüzyon Uygulamaları Sempozyum Katılım Belgesi 
                          Sağlık Bakanlığı Anestezi ve Reanimasyon Kurs Belgesi (2001-2002)
                          Dünya Müslüman Sağlık Toplulukları Kongresi Katılım Belgesi (2016) 
                          Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Kurumsal Kapasiteleri Katılım Belgesi (2016)
                          Sağlıkta Kalite Standartları Eğitimi Özverili Çalışmalarından Dolayı Teşekkür Belgesi (2017)

                 İş Tecrübesi:
                          Memuriyete Başlama Tarihi: 26.10.1993
                          75. Yıl Anadolu Sağlık Meslek Lisesi Mesleki Ders Öğretmenliği (2016-2017)
                          Siirt Devlet Hastanesi Ameliyathane Anestezi Birim Sorumlusu

                 Yabancı Diller:
                         İyi derecede Arapça bilmektedir.
            
                   Siirt Devlet Hastanesi Destek ve Kalite Müdürü Yardımcılığı görevini yürütmektedir. Evli ve 3 çocuk babasıdır.




 

Destek ve Kalite Hizmetleri Müdürü Görevleri
MADDE 17 cı) Destek ve kalite hizmetleri; temelolarak sağlık tesislerinde sağlık
hizmeti sunan personelin hizmetlerini kolaylaştırmak amacıyla sunulan, genel evrak, arşiv, atık
hizmetleri, temizlik, mutfak, güvenlik ve afet planlaması, teknik destek ve sağlık tesisinin
türüne uygun olarak yürütülen hizmetlerin bütünüdür.
(2) Destek ve kalite hizmetleri müdürü başhekime karşı sorumlu olup görev, yetki ve
sorumlulukları şunlardır:
a) Refakat hizmeti, temizlik, yemek, hasta bakımı, karşılama ve yönlendirme hizmeti gibi
hasta ve hasta yakını memnuniyetini artırmak amaçlı sağlık otelciliği hizmetlerinin
yürütülmesini sağlamak.
b) Sağlık tesisinde taşınır, bakım ve onarım, ulaşım, kütüphane, tıbbi fotoğrafhane,
iletişim, kuafdrlük, bahçe ve çevre düzenlemesi, terzihane, morg ve otopark gibi hizmetlerin
yürütülmesini sağlamak.
c) Arşiv hizmetlerini planlamak, uygulamak ve denetlemek.
ç) Deprem ve yangın gibi doğal afetlere karşı acil yardım ve güvenlik hizmetleri
kapsamında sağlık tesisinde gerekli her türlü emniyet tedbirlerini alıp, deprem ve yangın
tatbikatlarının yapılması çalışmalarını yürütmek.
d) Görevalanı ile ilgili kaynakların verimli kullanılmasına yönelik çalışmalar yürütmek.
e) Başhekim tarafından verilen diğer görevleri yapmak.
(3) Bu görevler, destek ve kalite hizmetleri müdürünün bulunmadığı tesislerde, idari ve
mali hizmetler müdürü tarafından yürütülür.